Bönestafett

[vc_row][vc_column css=”.vc_custom_1491910201302{margin-top: -200px !important;}”][vc_column_text]

BÖNESTAFETT

”Ty den som ber, han får, och den som söker, han finner, och för den som bultar skall dörren öppnas.”

Vi är en bedjande församling som tror på Guds löften och som vill låta dem ha konsekvenser i våra liv. Därför har vi startat Bönestafetten! Bönestafetten går ut på att den som vill får välja en timme i veckan under vilken man lovar att be för vår församling, Värmdö, Stockholm och Sverige. Vi ber också för enskilda böneämnen. Har du ett böneämne som du vill ha hjälpa att be för? Skicka då in ditt böneämne med hjälp av formuläret här nedanför, så hjälper vi som deltar i bönestafetten dig att be. De böneämnen som vi får in behandlas med stor respekt och eftertänksamhet och kommer inte att läsas upp offentligt på någon samling.

Om du vill vara med så är du välkommen förbi Skärgårdskyrkan, där du kan rycka en tid från vår Bönestafett-affisch och få en lista med böneämnen som vi vill be för.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

Ditt namn

Din mailadress

Meddelande