Församlingsläger 2023

13 – 15 oktober | Björknäsgården Örebro.

Fyra år sedan sist, och nu är det dags igen för Skärgårdskyrkans församlingsläger. Förra gången blev det lyckat på flera sätt och upplägget kommer vara liknande. Tanken med lägret är att bygga de relationer vi har med varandra ännu starkare. Detta kommer vi göra genom att ha kul tillsammans, ha gemensamma samlingar, få tid att prata med varandra och laga mat och äta tillsammans.

Vi samlas på Björkenäsgården på fredag lagom till middag och stannar till söndag lunch. Alla som vill vara en del av församlingen är välkomna, det är alltså inte ett krav att du är medlem.

Priset för mat och sovplats för hela helgen är 400kr/person. Vi har också bestämt oss för att ha ett kostnadstak på 1000kr för en familj (vårdnadshavare + barn 0-19 år). Vi vill skapa möjlighet för så många som möjligt att komma med, så behöver du ekonomiskt stöd för lägeravgiften så hör av dig till Niclas via kontaktuppgifterna nedan.

Sängplatser finns i rum i olika storlekar samt mindre stugor av vandrarhemskaraktär. Man kan också bo i egen husvagn, om du väljer det så skriv det i sista fältet på anmälan.

Det här kommer bli en av årets höjdpunkt så missa inte detta.

Anmälan har stängt men har du missat att anmäla dig är du välkommen att hör av dig till Niclas Törnberg

Har du frågor? Kontakta Niclas Törnberg på
0739-83 76 10 | niclas.tornberg@hotmail.com