Välkommen på Lovsångslördag!

LÖRDAG 14 SEPTEMBER, KL. 11-13.00.

Skärgårdskyrkan har bjudit in lovsångsledare ifrån Nordanstigs kristna center för att tillsammans med Mikael Kankanpää, Malin Alvebro och Skärgårdskyrkans lovsångsmusiker och vokalister lovsjunga, äta tillsammans och få ta del av deras erfarenhet av lovsång.

Manne Nilsson
Lovsångare, kristen komiker som även har skrivit en C-uppsats i CWM (Christian worship music). Han spelar vanligtvis trummor på NKC, men har även spelat med Samuel Ljungbladh.

Liza Nilsson
Hon skulle egentligen jobba som lovsångsledare i Legacy Church i Connecticut, USA, när hon upplevde att Gud ville ha henne kvar i Sverige. Hon har bland annat haft ansvaret för lovsången i Vineyard, Christ For People (Umeå), Jesus Felleskapet (Bergen, Norge) och rest mycket som lovsångsledare senaste åren i Brasilien, USA och Nederländerna. Hon kommer från Umeå men bor nu i Gnarp tillsammans med sin man Manne, där de ansvarar för lovsångsarbetet i NKC, NKC Worship. Hon har tidigare gått två år på bibelskola i USA och Norge och är en underbar lovsångare som gärna delar med sig av vad Gud har på sitt hjärta.

Mikael Kankanpää
Vår alldeles egna lovsångsledare, med hög professionalitet och ett hjärta för att den Bibliska lovsången ska få ljuda.

Malin Alvebro
Tidigare student på Hillsongs bibelskola (Australien) med lovsång som inriktning. Hon längtar efter att hjärtats lovsång ständigt ska ljuda.

Vi tror att Guds hjärta är att vi i Skärgårdskyrkan tillsammans ska få upplever mer av Gud. Vi tror att denna lördag kommer vara speciell och att Gud vill beröra, leda, hela, undervisa, uppmuntra och glädja oss!

Du är varmt välkommen!

Anmäl dig till Lovsångslördagen här