[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Varför skapade Gud människan? Varför behövde Jesus dö för mig? Vad händer om jag bestämmer mig för att följa Jesus?

Det här är kanske frågor som du någon gång har funderat över. Eller så har du inte det men är ändå nyfiken på den kristna tron. Du kanske har varit kristen hela ditt liv eller så har du aldrig förut satt din fot i kyrkan. Hur som helst så är den här kursen för dig, för vi tror att det finns något att hämta för alla!
Vi går igenom alla de kristna grunderna och inga frågor är för stora eller för små, för lätta eller för svåra.

Kursen drar igång den 28 februari och vi kommer träffas varje tisdag kl.19.00 sju veckor framåt, och du är välkommen. Det kostar ingenting och du får komma precis så många gånger som du känner för. Har du frågor eller vill veta mer så kan du nå oss via mail: info@skargardskyrkan.se eller på telefonnummer: 073-984 46 15.